billigare an ullared

hahah.. det sa en liten thai som forsokte salja pa oss saker! annars bra, har atit middag med maja och ganget idag och de var trevligt. I khaolak ar de odler overallt och en kakerlaka bor i vart badrum, HEMSKT. Vi traffade iaf steve idag som ar var kontaktperson och nu ska vi voluntararbeta pa ett kvinnocenter i nagra dagar. Vi ska mala deras vaggar, haha ska bli sjukt kul! sen ska han visa oss runt overallt, ska bli grymt iaf att se thailand mer ocksa sa vi har lite grund till vart arbete! Vi besokte aven tsunami museet och en bat som kommit tva kilometer fran stranden efter tsunamin. Sjukt ledsamt var det men anda haftigt att se.. Kanns som vi far se bakgrunden av thailand mer och mer. Inte bara paradis. Ser fram emot att fa jobba och att fa se mer an bara glass och sol! livet kanns bra men saknar ollie.. sjukt mycket saknar jag dig alsking

vet att ni vill se bilder men jag orkar inte lagga upp dem, jag blir laaaaaaaaaaaaaat.. de kommer sa smaningsom nu ork jag inte. Puusspuuss!

Kommentarer
Postat av: sveinigaste sveinet

dålig uppdatering mitt svein! :(

2010-12-09 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0