plugg plugg plugg plugg

Gud vad mitt liv är roligt, men nu är det bara en och en halv dag kvar tills lidandet sen jävlar vad roligt vi ska ha. Tror helgen kommer bli awesome, sen draur vi hem till hooden och nästa fredag sitter jag på ett plan påväg till thaaaaaaaaaaaai! Hur grymt?! Taggad tjej till tusen.

Idag har jag iallafall hängt i skolan från nio till halv sju, det var jätte kul.. Nä men skämtosido, jag kämpar på även fast de är så svårt att jag praktiskt taget får hjärtklappning. Skulle i vilket fall vara grymt om de ville gå vägen, pluggar ju förfaen som ett svin! Nu tog jag iallafall en paus en stund och nu försvann liksom motivationen. Gör allt för att slippa, satt till och med och plöjde igenom kissies blogg, och de händer fan aldrig. Tål inte kvinnan. Men jag fick en chock, hon ser ju ut som ett jävla träsktroll.

Nej men om man ska börja läsa lite om ontologi, epistemologi och annat roligt. Hur avundsjuka vart ni inte nu då?

Puuuss!
En extra puss, (lite hångel) sänder jag till min älskling! Gud vad jag saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0