STRAWBERRY BUCKET, I'M IN LOVE.

Hej alla mina sota fina dar hemma! hoppas ni mar braaa, jag lokar sonder och lever loppan. Vi har haft en grym vecka i patong och idag begav vi oss till khaolak for att borja med skolarbetet. de suger har, de ar inte vackert som alla sager. stranden ar sjukt snuskig och de ar inte alls som patong. Vi ska jobba pa sa fort vi kan sa vi kan dra vidare till krabi. Idag krop sig hemlangtan pa men de ar nog for att khaolak vart en san besvikelse. men som sagt jag ska inte klaga for de ar bara for nagra dagar sen drar vi vidare igen! annars mar jag bra, dagarna blir bara varmare och varmare och brannan tar sig. men nu far kroppen vila ett tag nu nar vi ska gora allt skolarbete. Nu ska jag sluta, kvallen bjuder pa kortspel och chirre. inge party i khaolak inte.. haha hor av mig snart igen! Jag alskar er allihopa och tanker pa er!

och ollie, jag saknar dig sa mycket.

ps. JAG AR GRYM, KLARA TENTAAAAAN! tackgud. ibland ar han fan med mig!

Kommentarer
Postat av: sveini

man vill ju se lite bilder ocksåååååå :( älskar dig <3

2010-11-21 @ 13:55:01
Postat av: Ellis

Håller med jassi! vi vill se löken :-) hihi. Lovielove you!

2010-11-22 @ 10:55:42
URL: http://sederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0