Torsdag

Tentan är avklarad och halleluuuljaaah vad skönt. Den ena delen gick bra den andra sämre. Men jag är så stolt över hur jag slitit med allt plugg och nu är jag så glad att den är över så man slipper tänka på det på ett tag. Vi firade de med en utgång på olles igår, grym kväll!

Helgen bjuder på två maskerad/halloween fester, får se om jag går på båda. Jag har liksom sjuukt lite med pengar så det blir ju inte att hänga i baren direkt. Vet inte äns hur jag ska ha råd med att ta vaccinet på måndag.. ååååh vad jag älskar att vara student. Hej ångest. Men men de får väl lösa sig eller de måste väl lösa sig på något vänster.. Jag har iaf en maskeradoutfit klar, behöver endast införskaffa mig en fjäder. Vart i tusan hittar man det?! 

Nåväl. Nu ska jag hoppa in i duschen och komma i säng. Står lite grupparbete på schemat imorgon bitti!
Nattinatti people!

 


Partner in crime


Taggad 195 Määäääääärsta


Mina säjjer!


Hitta två små grisar på dansgolvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0