Hörde jag thailand?

YESYESYES!  bokad resa, vi flyger iväg den tolvte november och stannar i hela fem veckor. åh lycka lycka lycka!! Är så glad att det blev av, nu återstår det bara det vanliga ekonomiska problemet. Men men det löser sig väl eller rättare sagt det måste lösa sig. (: Resan är iaf bokad så iväg ska jag! Kommer bli helt underbart, fem veckor i paradiset med mina tjejor! Vi ska då alltså iväg på fältstudier, vi ska bygga lekparker och gulla med små söta thai ungar på förmiddagarna och ha semester på eftermiddagarna! Kommer bli awesome! Längar ihjäl mig.

Men nu till gårdagen, black and white party på stung och det var helt okej trevligt! (: Ikväll står det bowling på schemat och jag hoppas jag kommer kunna gå, har en hemsk magvärk. (och nej jag är inte bakfull) Vet inte riktigt vad som är fel. Vi får la se! Puuss!


Kommentarer
Postat av: empan

jag längtar jag med sweetie, kommer nog att bli sjukt roligt!! puss



p.s. snygga ni var igår!!!

2010-10-02 @ 16:38:52
URL: http://eemmeliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0