Just the way you are.

Jag försöker tänka att jag får komma hem snart och sen till thailand efter det men det går trögt nu, det är så snart och jag är så förväntansfull och det ska bli så jävla skööööööööööönt men de går trögt nu. Tentan tar död på mig, jag pluggar cirkus tio timmar per dag och vet inte riktigt om ett skit gått in? Nu ska jag hoppa in i duschen i vilket fall och sen lägga mig i sängen och titta film men om jag fick välja ett ställe jag skulle få vara på precis just nu så skulle jag valt hos Emma. Med henne och barnen. Jag mår så bra där (jag saknar er) och nu känner jag mig ensam. Kanske för min telefon har varit förvånansvärt tyst idag också men samtidigt är det ju lördag, folk har väl bättre för sig än att sitta och tentaplugga och vara allmänt less som jag..


Kommentarer
Postat av: lillan

hjärtat dåå... du sitter hemma och pluggar och jag sitter hemma med fucking pain i ryggen.. kul lördag!



tänker på dig, inte sååå långt kvar tills vi ses igen! <33333

2010-10-31 @ 00:04:55
Postat av: Syster

Å saknar dig! Vet inte hur ja ska klara när du eni Thailand!!! Usch!!! Men kul för er!!! Puss

2010-10-31 @ 21:57:22
Postat av: Tilda

Babyyy,, kämpa på det är inte långt kvar!! <3

2010-11-01 @ 00:21:28
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0