Själen får inte tillbaka färgen

Hatar kaoset inom mig.. Så trött, trött på oron stressen och känslan av att bara vilja krypa ur min egen kropp. Jag hatar att inte ha kontrollen, hur mitt mående bara faller. Jag längtar så mycket hem, nu skulle jag bara vilja ha mamma här, en stor kram skulle jag behöva från henne.. Idag, just nu hatar jag övik. Vill att Oliver ska komma hem nu, behöver hans närhet och kärlek. Min finaste, det bästa som hänt mig. Jag är så glad att du alltid lyckas se igenom mig, alltid kämpar för att jag ska må bra. För att du älskar mig och mitt kaos inom mig. Jag älskar dig, föralltid. Jag saknar mina vänner, hatar att vi är så långt ifrån varandra.. Ledsen ledsen ledsen. Alltid ledsen men ändå glad för så mycket. Glad för det fina i mitt liv. Men det känns så långifrån tillräckligt för så länge jag inte skapar fred med mig själv så är det såhär det kommer vara. Som en jävla bergochdalbana.


Kommentarer
Postat av: Nadja.

hjärta dig

2010-10-11 @ 10:27:00
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: Tilda

kärlek!

2010-10-11 @ 12:28:31
URL: http://assumed.blogg.se/
Postat av: Sveini

Love you

2010-10-11 @ 21:31:30
Postat av: oliver

släpper dig aldrig!

2010-10-12 @ 01:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0