Torsdag

Herre min skapare, idag är jag TRÖTT, har sprungit ärenden och haft en lång skoldag, nu har jag världens huvudvärk och vill sova men måste tvätta klart då vår tvättkorg höll på att svämma över.. Älskling stod i alla fall med världens bredaste leende när jag kom hem och han hade städat upp i vårt hem och stod framför spisen och lagade middag. Fina min, vad skulle jag vara utan dig?

Annars inget nytt, systern min borde ha klämt ut hennes lille son idag men icke. Han har inte bråttom han inte.. Jag hoppas att han kommer ut snart så jag får pussa på prinsen! Förhoppningsvis kommer jag hem snart.

Förövrigt är hösten officiellt här, sautan vad kallt det är. Hämtade upp min älskade björnjacka från källaren för att slippa frysa ihjäl. Ville ta upp pälsen och mysa med den lite men den får ligga kvar i källaren en stund till.

Imorgon ska jag vaccineras och sen ska jag eh jaaa... typ dricka vin. Näe men vi får la se vart helgen tar oss, den är grymt efterlängtad i alla fall, den här veckan har varit seeeeeeeeeg.

Puuss!




Jag och min päls i våras, snart ses vi igen älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0