,

Nej jag är ledsen, mitt bloggsug är inte tillbaka. Vet inte om de är något att hänga i julgran att jag bloggar en gång i halvåret (?) .. Ska fundera på saken, kanske lägger jag ner. Maybe, maybe not.. Men men här är allt som vanligt, precis som man aldrig lämnat. Vardagen har kickat in på riktigt nu och känns väl sisådär men än så länge går skolan bra. Inget nytt direkt, helgen har varit helt ok, umgåtts med bruttorna och hängde hos grabbarna igår som flyttat in i ny lya. Ollie har jobbat och hängt med en ny chompis som han fått! Nu håller han på att göra sig i ordning för jobb och jag sitter här. Ska strax ta tag i mig själv också för att sedan möta upp bruttorna och brumma till karlns jobb för att äta god mat. Myssöndag. Ska bli kul och se jobbet hans! Ska försöka ta tag i städning också. Vi kan snart inte andas av allt damm. Men hej orkeslös tjej. Nej tack och bock för mig.

Saknar er varje dag, hoppas på ett samtal från jenno som kommer hem från rhodos idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0