,

Har haft en toppen dag, seminariumet gick bra och därefter bjöd karln min ut mig på middag på harrys. Oxfilépasta åt jag och det var yuuummie! Därefter mötte vi upp Emmelie för att hänga vid hamnen i det fina vädret. Känns som vår, sjukt varmt och lilla jag höll på att löka bort. Därefter gick vi lite på stan och jag fick med mig två växter och doftljus hem. Empan haka på oss hem medans vi städa och donade fint. Helt sjukt hur lite växter kan göra så mycket för ett rum. Hoppas gud låter dem leva genom att påminna mig om att vattna dom. Har därefter hängt på rumme och ba umgåtts. Har varit jätte mysigt. Nu ligger ollie i sängen och halft sover och jag sitter här med mina ljus tända. Mysmysmys.. Ska sova ja med så man är pigg imorgon, ni kan ju tänka på mig och oliver vid ett tiden, vi behöver lite goda tankar då. Usch jag vill inte.. men men, är bara att få det överströkat. Nu: sängen.

Längtar efter er, lovelove.
ps, jassi min jassi, jag tänker på dig. Du är inte ensam.







Kommentarer
Postat av: j

i love you <3

2010-09-07 @ 16:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0