,

Mosters ögonsten blir tre år och jag är inte där. Det suger. Vill hem och pussa på henne.. Men det verkar som hon haft en jätte bra födelsedag, lillprutten! :) Här är allt som vanligt, Ollie är tillbaka och det är bra. Mycket bra. Skola och ja.. Det är som vanligt helt enkelt, och som vanligt blir det då ugång imorgon också. För att hålla oss till vanligheten alltså. Nu är jag trött, kanske är det vädret. Vette sjuttsingen. Har inget roligt och skriva, har jag nog typ aldrig. (;

Och btw, ni suger allihopa (alla förutom tilda). EN sketen kommentar om håret. EN! ni suger. Ba så ni vet! Här ville man ha lite råd men nej nej nej.. bajspruttkorv på er. :)

Och jag är fortfarande deprimerad över att min design är så ful.
Såg ett klipp på lillebror Marcus flickvän Michelle, hon sjöng Hallelulja och jag satt här med tårar i ögonen. Hade ingen aning om att hon kunde sjunga, för det kunde hon verkligen. Men jag är trög och förstår inte hur jag får in klippet här. Ni får det någon annan dag när jag vet hur fanken man gör.

Pusspuss.



Kommentarer
Postat av: jassi

en skönhet klär i allt! längtar ihjäl mig efter dig

2010-09-17 @ 06:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0