,

Och så var det måndag igen, så satans tråkigt. Jag gillar inte måndagar men jag lyckades få en riktigt fin dag ändå, kvällen spenderades hos empan. Det är alltid bra det, vi snacka skit myste framför OTH och åt mackor. Bra skit. Nu ska jag måla mina naglar och sen sova, om jag orkar måla dem vill säga, jag är nog lite trött ändå.

Min födelsedag var grym, jag var tjock och grön och jag var glad ändå! Lökade satan bara. haha.. Det var en sjukt rolig kväll som innehöll allt, kvällen avslutades med fyllekäk i rummet och kennys sjöngsång med gitarren. Duktig kille de där! Jenna kom ju som sagt och fulländade hela min helg, vi har haft så roligt! älskade varje minut av hennes närvaro och det vart så tomt när hån åkte. Jag ville så gärna få följa med henne för usch nu har jag en hemsk hemlängtan. Vet inte när jag ska ha råd att ta mig hem.. Det gör mig lite ledsen. Men men what to do..

Nu till något roligare, imorgon klipper jag av mig håret! Åh är så förväntansfull men livrädd. har inte så goda erfarenheter av frisörer då jag en gång blev klippt som sångaren Karl Martindahl och det var som ni förstår katastrof och sen dess har jag vägrat gå till en frisör, maria har klippt mig istället för det har känts mer tryggt. Men nu är det dags, jag hoppas jag blir schnygg i barret för fytusan vad jag är less på mitt hår nu! Så målet är att jag ska få en lite längre page av något slag. Jag är laddad men skit tråkigt om man blir skitful... Brudarna mina gav mig ett presentkort på en frisörsalong här så jag kan liksom inte bara skita i det även om jag kommer tveka lite imorgon. Tack igen mina hjärtan! (:

Bjuder på två bilder från fredagen, allt ligger ju uppe på fejjan men min lilla mormor som läser bloggen har ju inte det så då får hon iallafall nått, så varsegod mormor lilla! :)




Nattinatti! Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0