jag hoppas denna natts dröm blir bättre än den förra.

Min dröm. Helt sjuklig. Jag kommer ihåg allt, sjukt verklig. Så here you go:

jag drömde att jag och Oliver gifte oss, de var katastrof. INGENTING gick rätt. Den viktigaste dagen i våra liv och jag var så förväntansfull och så vart allt helt sinnes. Jag var dock väldigt vacker, det ända som gjorde mig glad. Vi hade ingen fotograf, allas kameror dog förutom en viss person som jag inte vågar skriva ut i bloggen och hon vägrade låna ut den till oss om hon inte fick vara med på korten. Vi hade ingen bordsplacering, de var typ som en dålig lokalfest. Alla var skit fulla inklusive oliver, han brydde sig inte om mig, jag grät och var helt förstörd och försökte lösa allt men ingen brydde sig och tjejerna vart sura för att jag inte kunde slappna av.. Så då skulle jag gå in i vårt sovrum, för de låg precis där, tydligen där vi skulle spendera bröllopsnatten, liksom fint med rosenblad och allt .. Jätte romantiskt var rummet inrett i och jag tänkte gå in ditt och gråta ännu mer och beklaga mig till gud om den hemska dagen men nej nej nej för vet ni vad jag ser??? ETT BÖGPAR SOM LIGGER OCH FJUPPAR! Jag blir helt tokig för att dom nu förstört min bröllopsnatt också, och nu hade vi ingenstans att sova då jag inte ville sova där, gick ut och spydde för att jag såg the action så att säga. Det blir tokdrama för tydligen hade den ena bögen tjej och de kom fram till henne och då handlade hela kvällen om det. sen vakna jag.

Jag hoppas verkligen vår bröllopsdag blir bättre än så, för de vara katastrof.
Som sagt, snälla ge mig lite hopp om framtiden nu gud när jag ska gå och lägga mig.
AMEN.


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRCK

FIN BLOGG:)

2010-09-13 @ 21:22:34
URL: http://julib.blogg.se/
Postat av: Emma

Sann dröm tippar ja på!

2010-09-14 @ 18:11:43
URL: http://livetsomemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha du är rolig du!

2010-09-21 @ 15:39:14
URL: http://sederblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha du är rolig du!

2010-09-21 @ 15:39:14
URL: http://sederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0