lördag

Idag har jag gjort en drös med onödiga saker, jag gick på stan, satt i solen, städade lite, läst bloggar femton gånger om, pratat i telefon och tittat film med people från korrisen. Helt okej dag! Känt mig lite ensam, gud vad jag saknar dig oliver! Men så fort maja kom hem igen efter att hon flängt runt så kändes det bättre. Walk the line vart de, den filmen är såå grym! Nu sitter jag här och har läst alla mina bloggar ännu ett varv. Känner mig lite som en no life woman just nu. Imorgon ska de iaf pluggas lite och tur som jag har så är det min städvecka så hela korridoren ska storstädas. Luckylucky me.




Min lillpärla, jag längtar efter dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0