Fina vänner i en skitstad.

Sov halva dagen tills Emmelie ringde mig och bad mig stiga upp, vi hängde en stund innan grabbsen kom på fika. Sen dess har vi degat i soffan och gjort ingenting. Majan bjöd på mat och glott tv. Jag har fina vänner här. Nu har jag läst igenom lite inför seminariumet imorgon och nu ska jag duscha.. sen lite vänner innan sleeptime. Väldigt trevligt att mori har skaffat ett comviq kort (nu kan vi prata mer). Det tycker hon speciellt eftersom hon nu ringer cirka åtta gånger om dagen.. haha, min fina mamma.

Pööss'rå!


Kommentarer
Postat av: empanpempanpussliligusstuss snart ska jag åka buss

du är inte så pjåkig du heller stumpan! <3 jag gillar dig!

2011-04-05 @ 17:33:54
URL: http://eemmeliies.blogg.se/
Postat av: fia

HAHA du är såååååååå knäpp lovie! men hörrö, kan du komma tillbaka nu?!

2011-04-05 @ 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0