hej hej, nervös tjej.

Gårkvällen bjöd på vin hos micke med trevliga människor. Vi gick förbi olles och vinade lite till. Bra kväll. Idag har jag tvättat och storstädat och kolla boring film. Imorgon ska vi ha våra casesamtal där vi studenter ska låtsas som att vi arbetar på socialtjänsten och har fått in anmälningar rörande en tonåring. De människor vi ska möta är alltså skådespelare. Och gud vet vad dom kan få för sig att göra för att göra de så svårt för oss som möjligt. Så som rubriken lyder, jag är nervös nått så in i helvete. Så tänk på mig imorgon kl 11.00 när jag ska spela en roll i mitt framtida yrke. Hoppas de går bra och att man inte får en blackout och inte vet ett skit av vad man ska säga. Jaja nog om det. Wish me luck helt enkelt.

Ibland slår det mig faktiskt, att jag pluggar på univeritetsnivå och har gjort det i två år. Jag har gått mer än vad jag har kvar och då kan jag bli förbannat stolt. Jag hade trott det var ett skämt om någon sa det till mig för några år sen att jag skulle flytta långt bort för att bli socionom. JAG GÖR JU FÖRFAN DE HÄR! woopwoop till mig!

Puuss och gonatt'råå!


Kommentarer
Postat av: tilda

you will be greeeat honey!

2011-04-08 @ 09:15:18
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0