Underbara lördag.

Denna dag har varit hur bra som helst, vi startade dagen med lite tentaplugg men som mest slutade med att Jonas envisades med att vi skulle titta på Magnus Betnér klipp. Haha, kul det med. Sedan blev det grillning vid vattnet med fina människor. Jag gluffsa i mig hamburgare och det var yummie. Sen vart det alldeles för kallt för att vara ute, vi frös som grisar. Mina fötter var som is när jag kom hem och folk var i chock för att jag går barfota i mina låga converse.. Det går på dagarna iaf men har nu fått det bevisat  för mig att det är fortfarande kallt i Norrland på kvällstid. Men snaaaaaart sååå! Efter grillningen gick jag och mina fina tjejer upp till oss för att spela sällskapspel och snacka om allt mellan himmel och jord. TOKMYSIGT! Nu ska jag sova, vet inte hur det går med olles i bakgrunden, men värt ett försök. Är hur trött som helst!

Vi ses på onsdag! Loving you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0