I wanna marry you.

Trotts deppighet så tror jag detta blir en bra dag. Trotts att jag måste sitta med juridiken då jag fick reda på i förrgår att jag ska göra omtenta imorgon. Fjärde gången gillt? Pff.. I'm screwed. Jätte kul. Nåväl, om en timme ska jag iväg på (HÖR OCH HÄPNA) en helkroppsmassage. (HÖR OCH HÄPNA IGEN) HELT GRATIS! aweesome. Ibland är det bra att vara student och att man kan utnytta SPA eleverna en stund. De är klara till sommaren och då behöver de öva på allt sånt tjaffs, hur bra?  Asbra. Jag får gå hur många ggr som helst så länge dom håller på och får då prova på inpackingar av lera och gud vet vad, ansiktsskrubb med meeera. Jo jag hade nog tänkt att gå fler ggr. Ett problem bara, de där med nakenhet är fan inte min grej. Okej jag har ju underkläder men med en människa jag aldrig träffat. Hej jätte nervös tjej. Nej men de ska nog gå bra, om hon är riktigt snäll får hon hälsa på valkarna också..

Sen ikväll kommer jag må bra. Jätte bra. Jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Nadja.

<3<3<3<3 ååååååh vad skönt, sluta va nervös!! ikväll kommer du må så så bra och ha kul! Härlig fredag du får! :D PUSS

2011-02-11 @ 16:34:39
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0