loneliness.

Vart inte mycket klokare av kursintron idag, den ena läraren hade garanterat ADHD och den andra pratade i samma ton i flera timmar. Det är så förbannat tråkigt alltihop. Skulle kunna göra något drastiskt bara för att känns lite glädje och utan att vara uttråkad. En fet tatuering eller något.. Näe men jag vettefan alltså, Ollie tatuerade sig idaug och hej vad sugen jag blev. Men de som är prio ett nu är att fylla i dem jag redan har för färgen är inte riktigt fresh, men känns så jävla onajs och betala för lite ifyllning. Men men de måste ju göraas, helt klart. Faan vad jag babblar.. Okej om det är intressant, nej det är inte intressant. Mitt liv är fruktansvärt ointressant och innehållslöst just nu. Men nästa helg beger jag mig till min fina kusin som bor i Umeå. Stannar över helgen och de ser jag grymt mycket fram emot! Jag måste bort bort bort härifrån. Ni har hajat att jag hatar Övik va?




Kommentarer
Postat av: Nadja

vad rooooooligt och hänga i UMÄÄÄ! kul med omväxling ju! Smile at that, höhö! du slipper övik, tjoheeeej här kommer lite pepp i mörkret! <3<3<3

2011-02-22 @ 00:00:17
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0