lördagsmys

Hej på er mina små grisar, jag är back in Övik. Som en blixt från en klar himmel så fick jag sällskap av min älskade Jenno. HUR BRA?! Helt lovley. Min hemvistelse var jätte mysig. Hann med två svängar på kc, haha ibland är man bra sliten. Myste med familjen och en shoppingrunda! Pussades med min karl och gick ut och åt god mat och biomys i vår käre huvudstad. Min älskade karl.

Nåväl vi anlände till dövik i torsdagskväll och för första gången var faktiskt bussresan ganska trevlig. Sittsåret i arlset kunde jag liksom stå ut med när jag hade Jenna med mig. Vi körde frågelekar och när jag trodde att den bruden inte kunde bli mer konstig så fick jag klartecken på att jo, det kan hon. ;) Igår bjöds de på lite häng i korridoren och en utgång och en ganska så onykter "efterfest". Lite pics kommer när jag orkar. Jenna var så förskräckt över hur Öviksborna kan vara så otrevliga, för mig inget nytt. Jag är van att bli kallad för stockholmsluder på grund av min päls. Människor är allt för härliga. Nej men seriöst orkar inte bry mig men Jenna var upprörd. Riktigt upprörd, haha nutte.

Så glad att hon är här!

Puuss på er.



hjärta dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0