night time.

Gårkvällen igår var trevlig. Eriks musikquiz var dock fruktansvärt svårt att överhuvudtaget kunna gissa till sig svaren, men men vad man göra. Slutade med att jag fick sovsällskap av Majan, de var mys. Min säng har känts förjävla stor sen Ollie åkte hem. Vi har under kvällen kikat melodifestivalen (som btw är så sjukt tråkigt?! MEN Erik Saade är ju inte dum och titta på) och efter det slog vi på Love and other drugs som för mig inte var så jävla fantastik som vissa av mina kära har fått det och framstå det som. Klart se värd men inte mer än så! Nu sitter jag här, funderar på allt och ingenting.. Ska läsa lite och sova.

Jag saknar er mina vänner.

Kommentarer
Postat av: ellis

call me soooon. saknar dig :(

2011-02-20 @ 13:08:08
URL: http://sederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0