Råpeppad tjej!

Hej på er alla mina fina små grisar!

Praktiksamtalet idag gick över förväntan och de låter inte som de är helt omöjligt att jag får min praktik i uppsala! Känns så jävla bra, idag är jag lycklig ända in i själen. Det är cirka bara TRE JÄVLA MÅNADER kvar tills jag får lämna övik och få komma hem!!!! Fattar fortfarande inte hur jag pallat men de har jag! Nu är de bara racea de sista månaderna och sen får jag flytta här ifrån! Och jag får dela åtta månader med alla mina fina! HUR BRA?! Sen är de bara ett år kvar i Umeå. Känns overkligt, om cirka ett och ett halvt år är jag socionom. Det trodde jag aldrig. iiih, wihooo!

Har även två gryyyyyyyymma veckor och se fram emot, på torsdag åker jag upp till Hanna i Umeå. Gud så taggad jag är! Kommer bli riktigt studentliv det och mitt studenkort landade så fint i brevlådan idag. Jag är på gggggg! Stannar hos henne fram till lördag eller söndag sen kommer jag till övik för två sketna dagar för att sedan bege mig hemmååååt. Ska fira lövies 20 års dagen, shirre. Kan ni fatta att jag vart med den karl sen han var tretton år?! Och så ska jag hinna mysa med allihopa, åh vad jag längtar efter er! :')

Se på fan, de var längesen ni fick ett sånt här happy inlägg!
Jag gillar't! Kanske lite för de underbara vädret Övik bjudit på idag, sol + plusgrader = skinnjacka och solbrills!
Fyndade också fyra nagellack för bara 40 kronor! Allt ba flyyyyyyyyyter idag!


Kommentarer
Postat av: Syster

Låter ju superbra ditt lilla peddo! Puss

2011-03-01 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0