storhandling, städ, middag, plugg, filmmys

Filmen igår var bra, jag gillade den skarpt, men usch vad tung den var. Man blev lite låg över vad som faktiskt händer små barn i vår värld, se den! Efter det låg jag och Jenna och gosa framför en film som jag inte orkade se klart. Idag har vi storhandlar på willys, är inte känslan underbar när man knappt får igen kylskåpet?! Sjukt. Jävla. Underbaaaaaaaaaar. Sen har vi städat korridoren och ätit middag. Efter de så pluggade jag, Maja och Empan och Jenna var väl måttligt intresserad och gick och kolla på solsidan istället. Nu ska vi kika filmen som går på trean. Snart lämnar Jenno mig och de känns ju sådär kul, men lite tid har vi kvar. Sen står de en jävla massa plugg på schemat resten av veckan. Puuss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nadja.

Jag blev så suuuuuugen på att se bion, läste och läste vidare för att se vad bion hette. En film utan namn!!! Jag blev besviken! Ge mig namnet på filmen! Haha <3

2011-02-07 @ 17:34:34
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: fia

Hehe oooojj då.. Svinalängorna var det vi såg ;D <3

2011-02-08 @ 11:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0