VALENTINES DAY.

Dagen började kalas med att jag och Empan skrev och skrev och blev klara med arbetet! Woopwoop vilket flyt! Gick hem och myste med min älskling som jag praktiskt taget gjort hela dagen, vi gick och handla i -25. Hej hej bajsvinter, sluta vara kallt nuuuu! Gick hem och lagade kalasgod alla hjärtansdag middag. Kocken min lagade potatisgratäng och kycklingfilé. Jag var duktig och stod för salladen jag. Alltid något (; Sedan dess har vi ba hängt i sängen och slökollat teve och jag har läst min bok. Jag är besatt, herregud vad böcker kan vara späääännande. Min boklust is back och det är så jävla nice. Nu väntar vi på Kennyboy och sen ska vi gå och hyra film! Morgondagen vankar ledighet så som torsdag och fredag också. ba redovisning på onsdag så det är sweet. Ska boka in lite nya spabehandlingar imorrn också och söka jobb för sommaren på ymer. Jag hoppas jag får där.

Pussopuss på er!


FETT med seriöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0