ELLE GALAN IKVÄLL!

.. Haha asso va? Nej då, satt och läste tusen modebloggar och alla ska ju på den där förbannade galan. Kul för dom då, jag har ju glädjen av att njuta av en kväll på harrys i härliga Övik. Ja jag ska ut, den här tråkiga stan kommer göra mig till en alkoholist. Har varit så uttråkad idag att vad kan jag annat göra en och supa till? Nej jussteee... Och mormor söta bli inte orolig nu, de finns lite ironi i det jag skriver!

Annars så gick tentan pissapabajs. :) Som förväntat. Så bra avklarad för en stund iaf, SCHMUUUTT! Jag är lite glad ändå. Uttråkad men helt okej glad.

Gick en sväng på stan efter att redan hunnit kolla på halva oth boxen som jag fick låna av lillan. Herre min gud vilken rea, de kliade sönder i mina småfingrar. JAG VILL SHOPPA IHJÄL MIG. Min garderob känns så fruktansvärt tråkig nu när jag ser allt fint som finns i butik och på halva priset också, liksom hallååå? Ge mig lite pengar'råååå..
Nu har jag suttit här på tok för länge och är i valet och kvalet om jag ska byta till mina andra gardiner.. Dagens ilandsproblem. Lite sugen på dem vita nu, Ja så får det bli. Matcha de kalla vinterlandet utanför fönstret. Och märsta, klaga aldrig på kylan nu. Jag fryser ihjäl här, hemma var de ju rena rama Thailand. Jävla Norrlaaaaand.

Skål då chompisar, närå mormor jag lugnar mig ett par timmar! (;


Kommentarer
Postat av: mormor

hoppas du har det bra i övik tänker på dig .Jag är inte orolig jag vet att du är en redig tjej! tänker på dig hoppas att du orkar med dina studier. älskar dig! puss och kram

2011-01-15 @ 19:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0