En paus i pluggandet.

Har ägnat dagen åt att skriva ut massa föreläsningar på skolan och andra nödvändiga papper. Pluggar nu för fullt med att anteckna och titta på videföreläsningar. Vår föreläsare är riktigt bra och jag tycker de är väldigt intressant. Så lite roligare och plugga dåå! Nu har jag dock tagit en paus blir lite mycket och bara titta på föreläsning efter föreläsning. Så passar då på att göra er nöjda med ett blogg inlägg mina grisar.

Gick och hämtade ut ett efterlängtat paket idag som innehöll ett par kilklackskor och ett par ballerinos! Dom satt som en smäck så jag är glad. Emmelie och jag beställde tillsammans så hennes paljettklackisar kom ocksåå och eftersom hon nu befinner sig hemma i lycksele så får hon en cam bild på dom eftersom hon var så nyfiken! Hihi! here you go Empan!


Visst är dom fina Empolisious? Du kommer bli one piece of sexy mama i dom här! (; MJAU!


Och här är mina nya skönheter, jag tror vi kommer bli goda vänner i vinter.

Puuuss!


Kommentarer
Postat av: empan

our new shoes are so damn sexy! längtar tills vi ska hänga med våra nya vänner på fötterna :-)

2011-01-20 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0