. . .

Ett försök till ett blogginlägg efter tusen år.. Man kan säga att jag är en säsongs bloggare, en övik bloggare. Där finns det ju liksom inte så mycket roligt och syssla med som de finns här hemma och i thailand. Det är mina sista dagar här på hemmaplan och det gör ont ända in i själen. Snart tar jag min gigantiska packning och beger mig upp till Norrland igen. Men vad gör man, jag blir en utbildning rikare så jag får väl vara glad för det! Annars inte mycket nytt, jag myser så mycket jag kan med min karl innan de är dags att säga hejdå igen, träffar mina vänner och familj och är allmänt nöjd med det. Har spenderat dagen med mina fina, Nadja och Tilda. Dom är ju riktiga bloggdrottningar så vart lite småsugen. Nu sitter jag och väntar på att Gurkan ska komma. Min fina Gurka, det var verkligen inte igår! Hon sitter dessvärre fast på väsbystation men som hon sa så får man ju vara glad för att solen iaf solen skiner så fint! Pussisheej!



Nej jag är inte såhär brun längre, som ett jävla slap in the face.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0