I hope I see you soon.

Har varit i skolan idag, var en gästföreläsare som kom och den var skit tråkig men vi fick en fet baugette på köpet och den var god. var sen hos optikern där de också vart massa strul för dom visste inte vad dom ska ge mig för linser och blahablahej så måste tillbaka på måndag. Såklart. Hyran har den här månaden varit sne på att komma men den kom idag, till alla i korrioden förutom mig. Såklart. Jag har fortfarande inte fått några pengar av csn. Såklart. Allvarligt, vad fan har jag gjort dig där uppe?! Men men, rätt glad ändå. Hängde med Majan på stan, tittade på när hon brände pengar och nu ska vi strax börja plugga. Det var denna dag då. På fredag kommer hela Idolgänget hit till lillstan för att ha någon konsert och sen ska dem hänga på Harrys, rätt kul. Man blir glad för det lilla men vill det inte ramla in några pengar blir det inte så mycket med det. Time will tell.
Puuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0