"I like boobs and i cannot lie"

Nadja tjatade på uppdatering tidigare idag och jag försökte då förklara att jag inte gör ett skit vilket resulterar i inga inlägg för jag inte har något roligt att säga. Hon tyckte då att jag skulle skriva om mina nyårschompisar. Mina nyårschompisar fick sjukt mycket uppmärksamhet av mina kära vänner på nyårsafton då jag helt plötsligt fick två bomber som drog till sig uppmärksamheten. Ja mina vänner, mina tuttar. Så om vi nu ska reda ut det här, de måste ha varit klänningen för jag har inte såna där tuttar vanligviiiiiiiiiiiis!! Men så Nadja, ett helt inlägg tillägnas till nyårsboobsen, happy? ;)



Här är alltså jag och mina bröst på nyårsafton!
Nu ska jag försöka ägna min tid åt lite mera seriösa saker som tillexempel min utbildning.
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Nadja.

HAHAHAH! trodde inte att du skulle skriva om dina vänner! Taaaack för att du uppdaterat! :D <3

2011-01-20 @ 19:28:56
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0