I miss you the second I leave.

Kursstart idag, har en helt okej bra känsla inför den här kursen. Den verkar både kul och den gav mig inte alls känslan av "jagvilldöföralltplugg". Det är bra, sjukt bra. Men peppar peppar, man vet ju aldrig hur det artar sig men som sagt så har jag en bra känsla. Annars var jag och bokade en synundersökningstid till nästa vecka, jag längtar till att få rätt styrka på ögonen. Ser ju för tusan ingenting med mina nuvarande linser så det ska bli skönt!
Annars har inte mycket hänt, åt middag med Kenny och provade på ett nytt recept, det var yuuummie! Om en timme ska vi gå och hyra film så de blir nog mys! En annan film jag borde se är videföreläsningen men som om de funkar. NEJ! kuken på den. Nåväl. Puss på er, bjuder på en bild på mig tagen för cirkus två minutros sen!




Kommentarer
Postat av: jassi

<3

2011-01-18 @ 19:11:52
Postat av: Nadja.

You go girl, tagga till för kursen! hihi <3

2011-01-19 @ 11:06:59
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: tilda

Nutteeee<3

2011-01-19 @ 19:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0