ingenting är detsamma utan dig

Den här helgen har varit luuuuuuuuuuuuuugn eller ja lite party i fredags. Har plöjt igenom hela OTH boxen och ska nu börja på sjuan innan jag somnar. Bränt pengar som jag inte har. När man har varit seg och deppig som en gris har öviks rea muntrat upp mig rejält. Grym rea faktiskt måste jag erkänna. Ett litet plus till dövik.

Ikväll har jag ätit både middag och kladdkaka hos Emmelie. Det var mys att hänga lite med mina säjjer. Vi snacka skit, lyssna på nittiotals musik och drack the och ja åt.. Imorgon ska vi fönstershoppa för att få se lite människor åtminstone. Haha herregud, blir ju galen här. Trodde kursen började imorgon men de var inte förrän på fredag, nästan lite depp för det. Vill faktiskt komma in lite rutiner nu, känns sådär och ligga och glo hela dagarna. Vet att jag snabbt kommer få ångra de jag precis skrev.. haha, nej men på riktigt om jag ändå ska sitta i den här hålan kan jag ju lika göra något vettigt! Men på tisdag kickar vi igång.

Puss på er och en extra puss till mormor som lärt sig att kommentera efter att hon läst min blogg i ett och ett halvt år! ;) gulle dig, jag älskar dig också!

Natti!


Kommentarer
Postat av: tiffany

hjärtat! nu hann vi ju inte ses innan du åkte iallafall! :( när kommer du hem nästa gång? antar att du inte är hemma fredagen den 4e februari när vi ska fira min födelsedag? .. hoppas du får det roligare när kursen drar igång så du kan plugga bort din rastlöshet gumman ;D hihi pusspuss!

2011-01-17 @ 10:09:35
URL: http://tiffanyoksman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0