Nothing to do. Nowhere to go.

Och så var de måndag.. Imorgon börjar skolan, skulle ha tittat på en videoföreläsning men den funkar inte och öppna på min data. SKIT BRA! Annars har jag hängt med brudarna idag, vi fönstershoppade. Eller ja nästan iaf, fick med mig ett par smycken hem och ett kakfat. Kakfatet används som smyckesställ. Mucho feint. Vi fikade lite och sen hängde vi hos mig. Nu är jag lite småtrött.. Har inte ett skit och säga egentligen så hejochhå hejdå! Jo jusste, skulle ha lagt in lite bilder till er på bilder på mitt hem här i övik men jag hittar inte sladden till phonen. Så tyvärr. Kass kvalité på bilderna också så de var inte så mycket och visa er heller för den delen! (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0