There will be no miracles today.

Har pluggat klart allt som fanns att göra, de känns skönt. Plöjer One tree hill avsnitt efter avsnitt som ett annat psycho. Älskar att jag verkligen har ett liv här! Har tittat klart på alla avsnitt så now what? Får väl läsa eller något annat skoj..

Har börjat tröttnat ordentligt på de här långdistansförhållande grejen. Jag hatar att vara ifrån Ollie. Det gör uppriktigt ont i mig att vi inte kan leva som "vanliga" par, att veta att man ses varje dag. Just nu har vi inte äns ett datum att se fram emot för än så länge så finns det inget. Jag saknar dig älskling, varje sekund av varje dygn. Jag längtar tills vi ses för det kommer vara bättre än någonting annat. Jag hoppas det blir snart. Duktig oliverabstinens nu. böh, men underbart att ha denna underbara människa i mitt liv. Att han vill dela sitt med mitt. Jag är så lyckligt lottad, jag ska älska dig förevigt! Du och jag, ett hus och massa ungar.. och KANSKE KANSKE väldigt mycket KANSKE en hund.. tss.. Det jag ville få fram med det här är väl egentligen att jag känner mig ensam och önskar mitt hjärta befann sig här med mig för att fördriva denna värdelösa söndag med.

Annars inget nytt, de hade ni väl inte förväntat er heller? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0