Härligt vårväder!

Har strosat i lite second hand butiker och handlat lite mat. Blir glad av att solen tittar fram. Om en stund ska jag ta en långpromenad med Maja och Jonas. Ska bli härligt att gå runt sjön. Ikväll ska jag försöka lägga ut lite kläder och skor på tradera, jag har sagt det sjutusen ggr men ikväll måste det bli. I need staaash. Vi får väl la se hur det blir med det, sen blire en solning på det. Gillar att inte riktigt se ut som mjölk längre! :) Bergan ska också skicka över lite bilder från en partey kväll när jag var hemma. Pratade med henne i telefon tidigare idag och hon fråga "men alltså ska jag skicka dom på msn då eller?" Jag svarade jaa.. joo, så måste de ju bli. Är folk inne på msn fortfarande?! Vi är då det inte, men vi också 2cool4u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0