ibland går det upp, ibland går det ner.

Dagarna går, vissa bättre än andra. Men jag försöker, betar av seminarium efter seminarium, stress inför tentan börjar krypa sig på. Men men får hoppas att det går in så småningom. Igår var jag, maja, kempa och kempas lillabrori effektiva hestar. Vi gjorde fetaostbiffar i mängder och dem blev mycket yummie. Drog till med lite hemmalagade köttbullar också. Kändes oss härligt duktiga. De var synd bara att Majas smakade skit så hon fick slänga dom allihopa. Annars inget nytt, övik är övik och det är ba tråkigt liksom, glad att jag har vänner som får mig att skratta. Idag fick jag det även besvisat för mig att jag kan börja asgarva av mig själv mitt i ett seminarium. Kanske inte jätte passande men kul var'e. Fick med mig Empan och Jonas på ett asgarv och typ resten av klassen också.. Vafaen hände liksom? Skratta helt hysteriskt på ett astråkigt seminarium. Ja herregud, återigen jag ber om ursäkt läraren. Det var sig inte passande.

Nu ska jag duscha, mitt hår är bajsfettit.. (kom och gosa). Och sen ska jag kolla film. Och inte vilken film som helst Matilda Ekman. Utan snygg, sexig och singel! SukeySukeeey. Ett gammalt internskämt mellan mig och tildan. Vi talade om de i helgen och nu vart jag alldeles sugen!

God natt you hoes, bitches and loooosaaas.. HAHA!


Kommentarer
Postat av: tilda

wzzzzuuup my hoes and bitchas and losaaahs!! haha fan va kul måste också se den igeeeen <3

2011-04-03 @ 23:32:10
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0