sunny times

Har haft en underbar helg hos kusin i Umeå. Bjöds på shopping, party, mys och en helt makalös god brunch! Gillade staden skarpt och längtar tills jag får flytta dit! Det kan man snacka studentstad. Inser bara mer och mer hur pinsam denna stad är i jämförelse med riktiga studentstäder. Men som sagt tre sketna månader kvar. Ska bli så värt att verkligen få texta på studentlivet på riktigt sen! (: Nu ligger jag i min säng och laddar upp lite bilder från mobbefjongen, de var ett tag sen! Ska kika lite sex and the city och sen sova. Är trött tjej idag!

Och på tisdag då kommer jag hem till min underbara familj, dom bästa vännerna i världen och till världens finaste kille! Oj vad jag längtar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0