Should I just stand there and watch you burn?

Här har det ju varit dött ett tag. Lite offig när jag är hemma i hooden som ni vet. Har haft en fantastisk vistelse hemma som vanligt, innehöll allt från mys i soffan till riktiga brakfyllor. Jaja nog om det. Nu är jag back in Övik för sista gången i mitt liv. Hur sjukt? Kom tillbaka till ett ganka kaotiskt schema, hej plugga ihjäl mig. Dock är det satans svårt när jag är cpskolless. dö.skola.dö. Idag har dagen bara varit allmänt booring, har sovit i stort sett hela dagen efter grupparbetet. Man blir lite småless ibland så därför tackar jag gud för att Kenny Johansson är min granne. Han muntrar upp alla tråkdagar.

Snart ska jag färga Kempas hår sen sleepmode. Trotts att allt plugg tar mycket tid tror jag denna helg kommer bli grym! Pöss'råå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0