Måndag igen

Fin helg med fina vänner, extra glad att min gurka befann sig i stan! Idag är det måndag och fick glädjande besked om att vi har möjlighet att läsa sjunde terminen på annan ort. Jag ska göra mitt yttersta för att få plugga i Uppsala, annars provar jag Gävle. Inte allt för långt hemifrån så jag kan pendla de dagar jag måste vara i skolan. Jag hoppas så mycket på det här nu, jag är klar med Norrland. Lycka om det här är min sista termin och jag får flytta hem till sommaren! Jag hoppas detta vill gå vägen :)

Denna vecka handlar om plugg, plugg och plugg! OCH TRÄNA!! Visste inte hur jag skullefå tiden att gå ihop så jag har inget val än att gå imorgon bitti. Herre, den gamla fia är ju som bortblåst!

Whatsoever, jag saknar er.
Ps. Boka din biljett hit nu Mems!!
Puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0