Hej då Märsta, hej Norrland!

Sitter nu på bussen, påväg till Norrland. Bussen är relativt tom så det känns skönt. Jag ska sova lite, är trött som en liten gris. Jag har en katt som ät självmordsbenägen där hemma. Lille buzzen vilken pain in the as han har varit hela natten.

Det tär att säga hejdå, det tär att sakna. Jag älskar mina fina. Men jag är okej, jag tror det här kan bli bra. Jag är så ledsen men glad ändå. Känslan är märklig. Men känns skönt att vara påväg, slippa ångesten jag haft dagarna innan är nästan värst.

Jag ser fram emot att bo i en mysig lägenhet som kommer vara min. Ser fram emot att mysa med underbara vänner men också att få vara ensam. Jag är en människa som måste få vara ensam, ibland är mitt eget sällskap det värsta men ibland det bästa. Ett nytt kapitel står på kartan, jag väntar med spänning och total rädsla. Men jag tror det här kan bli bra, det måste bli bra.

Jag älskar er allihopa underbara vänner.
Mamma, Emma, Marcus, Jacob och Victor, ni är allt.

Kan komma fler inlägg, den här resan kommer säkerligen bli lååååång.
Kiss kiss kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0