Umeå.

Jag ligger nu nedbäddad i en skön säng med en go bok i en mysig tvåa problemet är bara att denna mysiga lägenhet befinner sig i..... Umeå, i Norrland, i snöstorm. Haha nej nu ska jag inte vara bitter. Tok mysig lägenhet och tror jag kommer trivas men just nu känns det konstigt att vara här och själv. Tystnaden är ovan för mig. Van vid att det alltid är ljud, mamma, killarna, en deprimerad katt eller en tv som står på hela natten. Idag är det bara jag och tystnaden. Inte jobbigt eller så, bara märkligt.

Seminariumet idag gick strålande och imorgon går vi bara till tolv och så bjuder dom på frukost och det känns fint för jag glömde köpa smör. Jag tycker faktiskt det ska bli spännande med en ny kurs på måndag, komma igång på riktigt liksom. Men först helg med fina vänner och en hals som gör ont. Förhoppningsvis går det över. :) kika runt vad Umeå har att erbjuda, tror det kommer bli ett bra år, man är ju alltid lite vilse i början.

Ville visa lite bilder på lägenheten osv men bloggen samarbetar ej..

Puuss!


Kommentarer
Postat av: EmmA

Tur att snöstormen har lagt sig, för denna gången i alla fall ;)

2012-01-21 @ 14:12:50
URL: http://emmaswindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0